onsdag 8 juli 2009

Världens vidrigaste brott!

Det finns folk på denna jord som gjort vidriga brott! Hitler, Stalin, Manson och mindre uppmärksammade personer!
Pedofiler, våldtäktsmän och hustrumisshandlare…
Men det finns brott det inte talas om så ofta…eller inte i samma grad… brottet är KÄRLEK.
Hur kan Kärlek vara ett brott? Ahh du menar om en muslimsk flicka inte gifter sej med den som hennes pappa bestämt? Hedersmord!
Hedersmord är vidrigt!
Nää…jag menar annan kärlek! Kärlek mellan två personer som verkligen älskar varandra! Två personer som vill dela livet med varandra…Där inte släkten sätter stopp…
Hur kan det bli ett brott?`
Jo den förbannade bibeln som någon påtänd haschtomte skrivit för 2000 år sedan sätter stopp för vissa saker!
Sen om inte personer läser bibeln eller följer dess lagar spelar ingen roll…
För kärlek måste vara påtvingad liksom den islamska läran fast ingen tänker på det!
Kärlek kan endast finnas mellan man och kvinna! Den kärlek jag talar om handlar om att älska…nä inte som man älskar sina barn utan hur man älskar den man åtrår! Den man vill älska med mjukt, hårt, erotiskt och sensuellt med!
Kärlek… största gåvan av kärlek måste vara att kunna älska andra människor! Vad det svårt att förstå? Tänk om man skulle älska någon som har samma kön som jag själv då? Vad händer då?
Jag skulle bli kallad bögjävel och säkert känna mej jävligt liten!
Nu har jag inte fått den gåvan…enligt skolans lärokunskap är jag en homo sapien som är hetero sexuell! Jag skäms inte över det…jag är stolt. Jag är jävligt stolt men…samtidigt känner jag en konstig känsla av avund!
Jag beundrar dom som kan känna åtrå av sitt egna kön…inte för att det är en sexuell avvikelse utan för att det måste vara den största kärlek som finns. Bisexualitet måste vara den största kärleken…Att älska en annan individ oavsett kön! Jag skäms inte för att jag älskar en annan av motsatt kön… Du ska inte heller skämmas för vilket kön du älskar! Kärlek är magiskt!

1 kommentar: